Jeżeli w ogóle myślimy o jakimkolwiek marketingu naszej firmy; bo założyliśmy to w naszym budżecie, bo chcemy mieć skuteczniejszą reklamę, bo z czasem to zwiększy nam klientów a tym samym i przychody; to powinniśmy przeprowadzić badania marketingowe. Idealnym rozwiązaniem dla firm, które nie posiadają w swoich szeregach „speców” od tego typu działań, będzie zainwestowanie w dobry dom mediowy. Czymże jest pozycja „dobry”? To przede wszystkim skuteczna i działająca od dawna, sprawdzona i polecana, skupiająca wiele mediów, mająca dobry warsztat – agencja mediowa. Taka agencja współpracuje ze wszystkimi rodzajami mediów, czyli oferuję reklamę: telewizyjną, radiową, zewnętrzną (bilbordy), prasową, kinową, wideo, display, poprzez współpracę z liderami opinii. Odświeżenie firmowych usług, dzięki dobrze skrojonej kampanii w mediach, to przepis na sukces a dobrze skrojona kampania, wspierana przez nowe technologie to siła napędowa tego przyszłego sukcesu. Jak więc widać wszystko rozbija się o wykorzystanie na samym początku bardzo dobrze przygotowanego briefu mediowego, który targetuje zawartość całego przedsięwzięcia. Z takim dokumentem śmiało można ruszyć do domu mediowego, który dzięki temu nakreśli idealną kampanię reklamową we wszystkich dostępnych mediach tradycyjnych lub dla digital marketingu. Nieistotnym jest tracenie czasu i bez rozeznania produktu, celu i innych składowych media briefu, wymaganie od agencji „cudów” podniesienia marki lub produktu, czy też usługi z medialnego „dołka”.
Jak najlepiej wykorzystać „swoją szansę” w domu mediowym.
utworzone przez adminwz | mar 16, 2023 | Bez kategorii | 2 Komentarze
Ciekawy artykuł, dużo można się z niego dowiedzieć. Polecam!
Nie miałam pojęcia, że z marketingiem jest aż tyle zachodu! Dobrze jest wiedzieć 🙂